Friday, October 28, 2011

KAMI SEKAWAN


hye guys :) kali ni aku nk citer psl KAMI SEKAWAN ni.haa..ni lah die antara kawan baik aku.meh aku nk sebut satu2 mber baik aku,antaranye fiza ehsan,fasya,anjang,faris,n hafiz n ramai lg la :).kami semua ni satu poli,tp aku sorang jer yg berlainan kos.diorang ni sume dari jabatan hospitaliti(hotel n katering) n aku plak jbtn perdagangan.perkenalan kami ni mmg x disengajakan,mule daripada aku knal dgn sorg kawan aku ni name die mokhtar.ktorg knl mse kursus keusahawan kt sintok,kedah.then,mse first outing dgn mokhtar..die bwak aku lepak ngan budak2 ni sume.time to lah ktorg knal n slalu kuar same2.tp skrg,wlpun ade kawan2 yg da jauh(especially mokhtar sbb die kt jepon skrg),ktorg still lg baik n rapat mcm dulu.tgokla skrg ni kami da mcm adik beradik.haha :D i love you all..muah!muah!muah!

No comments:

Post a Comment